Fakültemiz Öğrencilerinden Büyük Başarı; Tübitak 2209-a

TÜBİTAK Bilim İnsanı Destek Programları Başkanlığı (BİDEB) tarafından yürütülen 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2024 yılı birinci dönem sonuçları açıklandı.

Açıklanan sonuçlara göre fakültemiz öğrencileri tarafından sunulan 19 proje desteklenmeye değer bulunmuştur. Eğitim Fakültesi, üniversitemiz fakülteleri ve yüksekokulları arasında en yüksek proje kabulü elde eden birimler arasında 2. sırada yer almıştır.  Projeleri kabul edilen ve destek almaya hak kazanan tüm öğrencilerimizi ve akademik danışman olarak görev alan öğretim elemanı/üyelerimizi başarılarından dolayı tebrik ederiz. 

Eğitim Fakültesi Dekanlığı


TÜBİTAK 2209-A ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJELERİ DESTEKLEME PROGRAMI 

EĞİTİM FAKÜLTESİ 2024 YILI 1. DÖNEM ÇAĞRISI DESTEK HAKKI KAZANANLARIN LİSTESİ

 

Öğrenci

Program

Danışman

Proje Adı

1

ZEHRA İLAYDA KILIÇ

İngilizce Öğretmenliği

Dr. Öğr. Üyesi Tuçe Öztürk Karataş

Ortaokul 5. Sınıflarda Yabancı Dil Ağırlıklı Eğitim Modeline Yönelik Öğrenci, Veli, Öğretmen ve Müdür Görüşlerinin İncelenmesi: Mersin Erdemli Birey Koleji Örneği

2

BEYZA PARLAKOĞLU

İngilizce Öğretmenliği

Dr. Öğr. Üyesi Tuçe Öztürk Karataş

Ekrandan Öğrenmeye: Mersin Üniversitesi Öğrencilerinin Dijital Oyun Oynama Tutum ve Alışkanlıklarının İngilizce Dil Becerilerinin Gelişimine ve İkinci Dil Motivasyonel Benlik Sistemlerine Etkisi

3

İLKNUR ÖZBEK

İngilizce Öğretmenliği

Araş. Gör. Dr. Esin Dündar

Türkiye’de Ailelerin İngilizce Öğrenme ve İngilizce Öğretmenliğine Olan Bakış Açılarının Araştırılması

 

4

 

UMUT CAN SEZGİN-

ALPEREN SİNOPLUOĞLU

İngilizce Öğretmenliği

Araş. Gör. Dr. Esin Dündar

Öğretmen Adaylarının, Öğretmen Eğitimcilerinin ve Öğretmenlerin Öğretmen Akademisine Yönelik Görüşleri ve Beklentileri: Bir Karma Desen Araştırması

5

YENER  ALAÇAYIR

İngilizce Öğretmenliği

Doç. Dr. Ömer Gökhan Ulum

İngilizce Öğretmeni Adaylarının Materyal Oluşturmadaki Yapay Zeka Kullanım Farkındalığı

6

ZEYNEP ECE BİLGİÇ

İngilizce Öğretmenliği

Dr. Öğr. Üyesi Özge Kutlu Demir

DEHB’li Çocuklara Toplam Fiziksel Tepki ve Çoklu Zeka Kuramı

Kullanarak Yapılan İngilizce Öğretiminin Etkisi

7

VELA DENİZ AYDIN

İngilizce Öğretmenliği

Dr. Öğretim Üyesi Fatma Canan Durgungöz

Oyun Tabanlı İngilizce Öğretim Materyallerinin Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu olan (DEHB) Öğrenciler için Uygunluğunun İncelenmesi

8

YAĞMUR GÜL ASLAN

İngilizce Öğretmenliği

Dr. Öğretim Üyesi

Fatma Canan Durgungöz

Lise Düzeyinde İngilizce Öğretim Etkinlik Kitaplarının Evrensel Tasarım İlkeleri Bağlamında Nöroçeşitlilik Gösteren ve Özel Gereksinimli Öğrencilere Uygunluğunun Değerlendirilmesi

9

NAZDAR DAYAN

Okul Öncesi Öğretmenliği

Doç. Dr. Gökhan Güneş

Yapay Zekâ Ve Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Yaratıcılık Düzeylerinin Hikâyeler Üzerinden Karşılaştırılması

10

NEZİH KELEŞ

Okul Öncesi Öğretmenliği

Doç. Dr. Gökhan Güneş

Erken Çocukluk Eğitiminde P4C Uygulamalarının Çocukların Sosyal Davranışları Üzerine Etkisi

11

MEHMET SEFA OKÇU

Okul Öncesi Öğretmenliği

Doç. Dr. Gökhan Güneş

Erken Çocukluk Eğitiminde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Kullanıldığı Kitap Okuma Etkinliklerinin Hatırlama Becerisine Katkısının İncelenmesi

 

12

 

AYSUN ÖZEL

Okul Öncesi Öğretmenliği

Doç. Dr. Gökhan Güneş

Bağlanma Stillerine Göre Erken Çocukluk Dönemindeki Çocukların Ahlâkî Yargıları ile Yapay Zekanın Ahlâkî Değerlendirmelerinin Karşılaştırılması

 

13

 

ESRA CİNKARA

İlköğretim Matematik Öğrt

Doç. Dr. Meriç Özgeldi

Yeni Maarif Modelinin Sürdürülebilir Kalkınma Amaçlarına Katkısı: Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri

 

14

 

NİHAL KAVAK

İlköğretim Matematik Öğrt.

Doç. Dr. Mehmet Gülburnu

Öğretmen Adaylarının Pedagojik Okuryazarlıklarıyla Matematiksel Okuryazarlıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

 

15

 

SELİN CİVAN

İlköğretim Matematik Öğrt.

Doç. Dr. Gamze Kurt Birel

Ortaokul Öğrencilerinin Üçgenin İnşası Sürecinde Geometrik

Düşünmelerinin İncelenmesi

 

16

 

AHMET HERGÜL

Sınıf Öğretmenliği

Dr. Öğretim Üyesi

Ahmet Durgungöz

Eğitimde Yapay Zeka Destekli Soru Üretimi: Türkçe Ve İngilizce İçeriklerde Mantık, Dil Ve Anlam Değerlendirmesi

 

17

 

HAZAL AKKUŞ

Özel Eğitim Öğretmenliği

Dr. Öğretim Üyesi

Fatma Canan Durgungöz

Üniversite Lisans Öğrencilerinin Nöroçeşitlilik ve Özel Gereksinim

Farkındalıklarının Değerlendirilmesi

 

18

 

HÜSEYİN CEM BAYKAL

Sosyal Bilgiler Öğretmenliği

Prof. Dr. Mehmet Güngör

Kültür Eğitimiyle Uyum: Suriyeli Sığınmacılar ve Türk Vatandaşları Arasındaki Sosyo-Kültürel İlişkilerin İncelenmesi

 

19

 

HİLAL ŞAHİN

Türkçe Öğretmenliği

Doç.Dr. İsmail Yavuz Öztürk

Eğitim Fakültesindeki Öğretim Üyelerinin Ortak Türk Alfabesi Öğretimi Dersine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi: Seçmeli Ortak Türk Alfabesi Dersi İçin Müfredat Önerisi Oluşturma.

2025-04-10 22:41:38
258