Yazı İşleri Şube Müdürlüğü

        Üniversitemizin kuruluşunda İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı bünyesinde faaliyette bulunan, Rektörlük Genel Evrak Servisi ile Genel Sekreterlikte yürütülen yazışmaların bir bölümünü oluşturan Yazı İşleri Servisinden oluşan Yazı İşleri Şube Müdürlüğü birimi kurularak, 03/03/2003 tarihinde faaliyete geçmiştir. 2004 yılında kurulan Kurum Arşivi yazışmaları da bu birim tarafından yürütülmektedir.
        Genel Sekreterlik bünyesinde faaliyetini sürdürmekte olan Yazı İşleri Şube Müdürlüğünde 1 Şube Müdürü,  Yazı İşleri Servisinde 2 Bilgisayar İşletmeni,1 Memur, Gelen Evrak Servisinde 1 Veri Hazırlama Kontrol İşletmeni, Posta işlemlerinde ve Arşivde görevli 1 Hizmetli, Dağıtımda 1 Hizmetli olmak üzere toplam 7  personel görev  yapmaktadır.
       

     The Department of Editorial Department, which was operating under the Department of Administrative and Financial Affairs at the establishment of our university, started its activities on 03/03/2003. It consists of the General Documentation Service of the Rectorate and the Editorial Service, which forms part of the correspondence carried out at the General Secretariat. Correspondence to the Institution Archive, which was established in 2004, is also carried out by this unit.

     In the Editorial Office, which operates under the General Secretariat; 1 Branch Manager, 2 Computer Operators, 1 Officer, 1 Data Preparation Control Operator in Incoming Document Service, 1 Servant in Postal Operations, 1 Servant in Distribution,   in total  7 personnel are working.




  •   GENEL
    •   İletişim
  • Birim Adres:
    Mersin Üniversitesi Genel Sekreterlik Yazı İşleri Şube Müdürlüğü Çiftlikköy Kampüsü 33343 Yenişehir/MERSİN
  • Birim Sekreterlik Tel:
    +90 324 361 00 01 / 32015
    +90 324 32023
  • Birim Sekreterlik Faks:
    +90 324 361 00 73
  • Birim Sekreterlik e-mail: yaziisleri@mersin.edu.tr