Kalite

Birim Kalite Komisyonu

Turizm Rehberliği Bölümü


2023 Yılı Birim iç Değerlendirme Raporu

İç Değerlendirme Raporu


Birim Hedefleri ve Gerçekleşme Düzeyleri

Faaliyet Raporu

Kalite Hedefleri

Geçmiş yıllara ait birim hedeflerine Turizm Fakültesi Ana sayfasındaki PANO bölümündeki Arşiv/Kalite/Kalite Hedefleri dosyasından ulaşabilirsiniz.


Programların Tercih Edilme Oranları

İstatistikler


Mezun İzleme Raporu

Mezun İzleme Raporu


Memnuniyet Anketleri

2022 Akademik Personel Memnuniyet Anketi sonuçları

2022 İdari Personel Memnuniyet Anketi Sonuçları

2021 Öğrenci Memnuniyet Anketi Sonuçları (Yeterli veri sayısına ulaşılamaması nedeniyle 2021 yılı verisi kullanılmıştır.)

Genel memnuniyet anketi (öğrenci, akademik ve idari personel) uygulaması Üniversitemiz Ölçme ve Değerlendirme Uygulama ve Araştırma Merkezi tarafından yürütülmekte olup geçmiş yıllara ait sonuçlara  http://www.mersin.edu.tr/idari/kalite-komisyonu/memnuniyet-anketleri adresinden ulaşılabilir.


Genel Bilgi İçin

http://www.mersin.edu.tr/akademik/turizm-fakultesi/pano

  •   GENEL
    •   İletişim
  • Birim Adres:
    Mersin Üniversitesi Turizm Fakültesi Turizm Rehberliği Bölümü Çiftlikköy Kampüsü Yenişehir/MERSİN
  • Birim Sekreterlik Tel:
    +90 324 361 00 01 / 3962
  • Birim Sekreterlik Faks:
    +90 324 361 07 51
  • Birim Sekreterlik e-mail: turizmrehberligi@mersin.edu.tr